vineri, 23 septembrie 2011

Fetele astea...

Ieri o tipă de pe MH, problem child, și-a bătut joc de mine...Dar nu mi-a zis nimic, știu când cineva își bate salamul de mine !
E fată, sunt băiat, ușor afemeiat cu toate că am fost cu peste 10 fete...Și o vreau jurnalule ! Bine, eu vreau până și câțiva băieți, mai ales pe Jaymz :x Dar cu ea e altceva...Sunt prea mic și impotent ca să am o fată adevărată, se pare că voi muri cu revistele lui tata...

Voi merge la sală, apoi voi încerca să mă despart de pacino_ro ca să îi trimit poze ei și altor useri/usere de pe site cu mine la bustul gol și cu mușchi !

Totuși, trebuie să concurez și cu băieții și fetele, nu e așa ușor...Îmi trebuie așa:

-minim 60kg dintre care 2.5 de mușchi
-aparate de ras
-păr lung
-piele albă
-și un penis...

Mă costă cam scump, plus că trebuie să iau vitiligo și bătaie de la vecini pentru că le golesc pubelele...Dar merită !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu