marți, 3 ianuarie 2012

My nashpest day ever

    Jurnalule, iar s-a luat bestia de mine! Pretzel a facut-o din nou! Nu mai are voie lumea sa se vopseasca si sa se penseze?! Am facut-o pentru prietena mea... am facut si baie pentru ea, Nepretuitule!! Incepe sa se indeparteze de mine... poate e din cauza ca am fracturat-o, dar nu e o scuza. E atat de rece cu mine... si totul e din cauza lui! Acelui nenorocit care imi distruge viata!! Nepretuitule, eu si prietena mea il vom bate! Dar revenind, m-am vopsit. M-am gandit ca asa voi atrage mai multe fete. Nu mi-as insela prietena, dar nu strica sa ai rezerve. Deja da roade, tiganca aia batrana care vinde seminte la colt mi-a spus "frumosule" dupa ce am platit-o. Ne-ar sta bine impreuna, nu-i asa? Cu fetele de pe Metalhead nu am sanse, nu se uita nimeni la mine... nici pe problem child nu am cucerit-o, nici dupa ce am facut-o proasta, Jurnalule! Oricum, sunt sexy. Prietena mea nu imi va putea rezista, voi participa si la Miss Univers! Pentru Mister sunt prea mic.
    Desi...am o mica problema (si nu ma refer la faptul ca-s aproape impotent)...M-am barbierit dupa cum am scris mai sus si aratam extrem de fierbinte. Eram in locul fericit ungandu-ma cu unt stricat pe burta si mancand branza din buricul lui Bogdan cand am vazut-o pe prietena mea unsa la fel ca burta mea. Si dintr-una intr-alta m-am vazut pe wc pregatindu-ma...Doar ca, nu mai era ! Micul Vivitzel nu mai era...locul ii fusese luat de o omida paroase care se misca si parea ca urineaza. Am inceput sa plang, nu mai eram asa cum m-a facut mama mea, nu mai aveam putulica. Dupa ce am tras o portie buna de plans am alergat cu omida-n mana la Bogdi sa il intreb ce s-a intamplat cu corpul meu rahitic. Ei bine, imi crescuse mult par...Asa am aflat ca eu eram descendentul marelui Hairy a lu' Potiru', primul tigan borat din istorie, si ca toti din neam erau parosi indiferent daca se radeau peste tot, a doua zi undeva trebuia sa fie par.
In concluzie, asadar si prin urmare eu voi fi mantuitorul cioroilor de pretutindeni !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu