miercuri, 7 septembrie 2011

Pretzel must die !

Jurnalule, Pretzel mi-a distrus viața efectiv ! Prietenul meu bloodlust i-a căzut în plasă (defapt cred că Pretzel i-a zis să se drogheze, nenorocit trădător !), reputația mea pe MH s-a stricat, mă enervez repede și mă înspăimânt de 100 ori mai ușor ca înainte și aseară m-a reprimit tata în casă dar m-a alungat repede pt că m-a prins cu prietena (dreapta de data asta, cu stânga jucam jocuri Barbie dress up).

Când mă voi întâlni cu vreunul dintre ei (mai ales cu Pretzel !!!), va ieși un adevărat război. Pe LOG, Megadeth4life, NecroButcher și alții asemenea lor ca vârstă nu-i voi bate, căci mi-e frică de faptul că mi-ar putea strivi iar oușoarele când îmi pun chiloții pe cap (oricum, după război îmi voi coase glugă la chiloți). Dar pe bloodlust drogatul și Pretzel îi voi bate foarte rău !!! Le voi da 2 palme după ceafă și îi voi trimite la naiba, da Neprețuitule ! L-aș ucide pe Pretzel dar mi-e frică de bulău, cu toate că nu folosesc săpunul deci singura modalitate de „joacă” cu ei ar fi să mă oblige...

În fine, abia aștept să-i zăresc fața aia de emolâu lui Pretzel și să sar cu pumnișorii pe el, să-l fac să sufere și să se simtă la fel de mizerabil cum mă simt eu (bine, el se spală...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu