miercuri, 14 septembrie 2011

Revelatii

    Jurnalule, azi mi s-au intamplat 2 lucruri. In primul rand am aflat ca pot sa am erectie mai mult de 10 secunde!!! Stiu, si eu am fost surprins, ca sa nu mai zic de prietena mea(de data asta era stanga). In al doilea rand m-am hotarat sa ma sinucid daca nu ma voi putea razbuna pe Fursecut. M-am gandit toata ziua la asta(si deja simt cum ma ia durerea de cap, creierul meu nu e obisnuit cu activitatea)si cred ca asta e singura solutie. Pur si simplu nu mai suport! Pretzel mi-a distrus viata complet, din cauza lui stau si plang in fiecare seara in timp ce ascult Bullshit for my Valentina, dar nu ma vede nimeni, am un sombrero mare pe care l-am luat de la unchiul Chupacabra in timp ce dormea.

Scriu aceste randuri dupa aproximativ 2 ore si 28 virgula 0,7653 secunde de cand am scris "dormea".  Sunt pe trotuarul din fata scolii si plang...Am fost la bar (i-am dat barmanului acei 1000 euro castigati pentru o bere, oricum nu mai aveam nevoie de ei la Doamne-Doamne) si am cerut o bere rece si cu mult alcool in care am pus cianura...Dar sa vezi ! Am avut atunci erectia aceea legendara cand am vazut ca pot bea o bere intreaga. Asa ca am plecat la baie ca sa ma rezolv. Cand am venit, am vazut ca berea mea nu mai era !!! O bause un gras. Logic ca am reinceput sa plang. M-a intrebat animalul ala de ce plang pentru o bere. "Nu pentru bere" i-am zis, "ci pentru ca in berea aia era cianura cu care doream sa ma sinucid si sa il bantui pe Pretzel !"
    Oh, jurnalule, si mi-e atat de foame... Colegii iar mi-au furat banutii de mancare si in gunoi n-am gasit nimic... Asta e. Ma duc sa cer niste resturi de la vecina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu