luni, 19 septembrie 2011

Mai ceva ca Bula...

Nu se mai poate! Eu nu mai inteleg in ce fel de lume traim! Mai nou, dusmanii mei de moarte de pe Metalhead - nu mai trebuie sa-i mentionez ca-i stiti deja - au inventat bancuri cu mine! Vi le arat si voua mai jos:
- Capul familie Viviutza isi da seama ca e prea putin spatiu in casa. Isi da seama ca trebuie sa vina cu un plan ca nu se mai poate. Si brusc ii vine: Gata, stiu! Il iau pe fi-meu(viviutza) si pe caine si ii pun in portbagaj. Cand o sa deschid usa dupa 2 ore, care sare primul la mine in brate ramane in casa!
- Mama catre Viviutza: pentru ca ai invatat bine si ai luat nota mare la test o sa te duc iar la cofetarie sa vezi cum mananca oamenii prajituri!
- Viviutza impreuna cu mama lui merg pe strada. Trec prin fata unui fast-food iar Viviutza spune: Hmmm! Ce bine miroase! Iar mama spune: daca vrei mai trecem odata pe aici!
- Viviutza se duce la medic si ii spune: domn' doctor! Vreau sa ma castrati! Il intreaba: esti sigur? Te-ai gandit bine la asta? Da. Il castreaza iar dupa operatie ii zice doctorul: nu obisnuiesc sa ma bag in deciziile pacientilor, dar pot sa te intreb de ce ai facut asta? Pai m-am imprietenit cu o fata ebraica si stiti ca la evrei obiceiurile sunt mai ciudate! da domle' dar aia se numeste circumcizie! Pai si eu cum am zis?
- Viviutza e atat de urat incat atunci cand l-au scos din ma-sa, tatal a zis: Ce faci doctore? Ii scoti ficatu'?
- Viviutza e atat de urat si dezgustator incat oamenii se deghizeaza in el de Halloween!
- Viviutza e atat de prost incat isi vinde masina pentru bani de benzina!
- Viviutza e atat de prost incat atunci cand a fost incuiat intr-un aprozator, a murit de foame!
- Singura fata care a vorbit vreodata cu Viviutza: Tu si dupa 1000 de operatii n-o sa arati ca un om!
Cred ca o sa ma sinucid! Daca nu mai auziti de la mine, inseamna ca m-am sinucis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu