joi, 1 septembrie 2011

Trupe

Tocmai ce am terminat de ascultat toată discografia Kreator, și-anume piesa Enemy Of God !!! Bravo mie ! Sunt trv acum și eu. Numai fraierul de kornuletz nu vede...Ah, Pretzel ! Cât te urăsc Pretzel !

Nu-nțelege că am ascultat Mayhem dar că m-am speriat teribil de Freezing Moon Live at WOA ? Sunt un fătălău și-un lingău fricos, recunosc, însă nu vreaă să afle alții că recunosc...Am mândria mea ! Cred...sper...aș vrea. Mă sperie cumplit trupele de black pt că nu le-nțeleg...Nici cu death-ul nu stau mai bine, Opeth sunt înfricoșători iar Gojira...Da, singurele trupe de death știute de Neprețuitul...Oh da Neprețuitule, le vom veni noi de hac tuturor celor care ne-au făcut să plângem, oh da da !

Știi jurnalule de ce sunt eu așa ? Pentru că vine Ziua Judecății în 2012 și atunci doar eu și cei puri din punct de vedere spiritual vor supraviețui. Vreau să trăiesc, să lucrez ca vânzător de crenwurști, să am un Merțan cu boxe mari și să moară familia mea...Da, când ziua va veni eu voi asculta Waiting For The End gândindu-mă la chinurile la care vor fi supuși Pretzel, NecroBurger, LOG bețivul și Megadeth4naiba, da Neprețuitule,noi 2, Abigay și Link In Park vom mai rămâne și vom putea produce muzică...

Dar nu acum ! Ziua nu a venit și eu trebuie să suport chinurile prin care voi trece când voi asculta old Metallica și-mi voi lua pumni pe ritmurile lui Lars de la metaliștii pe care-i disprețuiesc dar admir...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu