vineri, 2 septembrie 2011

Liceu

Dragă jurnalule, azi mi-am pus în minte să merg la Liceul Văcarilor pt că vreau din tot sufletul să am propria mea văcuță pe care s-o alint și mulg așa cum mă mulg pe mine. Ah, îmi sare inima din piept când îmi imaginez...

În timp ce scriu ascult, sau mai bine zis încerc s-ascult ultimul album Iron Maiden dar nu pot, este prea bun pt mine ! Unde sunt țipetele melodioase cum numai la Link In Park auzi, unde sunt riff-urile geniale cum numai BFMV pot face, unde ?! Dar lasă asta, iubesc coperta, așa arătam și eu când m-am născut, doar că eram foarte păros, cam ca vărul It din Familia Adams (familia aia m-a îngrozit până am făcut un burrito din mațele mele scoase afară de plâns).
Mă bate gândul să merg să-mi iau pâine dar e coadă la magazin și știi că eu nu pot sta mai mult de 10 minute fără să urinez sau să mă frec de covorașul cu „Welcome” al vecinilor...Parcă ieri m-au bătut cu coada de mătură pt că m-au găsit leșinat în propriile-mi bale pe covorul lor...Doamne Neprețuitule, ce-aș vrea să am acum cățelușa aceea superbă din fața blocului pe care am sodomizat-o astă-vară, căpătând o mușcătură deasupra coccisului și nemaiputând sta jos când mă ating.

Să revenim, vreau să mă fac văcar ! Știi, eu odată am mâncat balega unei vaci din fața porții casei lui tataie și mi-a plăcut la nebunie ! Plus că mă excit teribil (mai mult de 2 secunde) când văd laptele acela alb și călduț, exact ca interiorul curului măgarului unde am dormit 2 nopți după un accident nefericit când călăream porcul...Iubesc deasemenea și coada vacii, acolo am fost crescut defapt :) Mahalaua avea o vacă grasă (toți ziceau că-i mama) cu un uger moale și bej, iar eu toată copilăria mi-am petrecut-o la coada ei ! Abia aștept momentul. Vaci, and nothing else matters.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu