marți, 6 septembrie 2011

Ce plictiseală...

Dragă jurnalule, toți fac mișto de mine iar eu nu mai suport ! Ce să fac oare ?! Ascultă muzică dobitocule ! Da...Da Neprețuitule ! Pot să ascult niște muzică...Dar să mai schimb căci m-am săturat de Death Magnetic ascultat de 139 ori pe zi. Death n-aș putea să ascult pentru că mă sperie teribil, e prea brutal genul ăla pentru urechile mele sensibile de impuber mexican. Black nici atât...Iron Maiden ? Neah, nu e Link In Park, nici nu se compară...Revin, mă duc să fumez un sombrero din paie de la unchiul Chupacabra.

Așa, am fumat :D Partea nașpa e că m-a prins tata că sunt aproape de casă și m-a biciuit cu sfoara cu care bate câinii când făceau în farfuria lui cu ciorbă (noi stăm adunați cu animalele pt că nu avem decât o cocioabă amărâtă din carton plin de grăsime). Gata știu ! Ascult Megadeth ! Ba nu, că-mi amintește de cretinul ăla satanist care-și bate joc de mine alături de Pretzel, RockOn000 și alți nemernici de pe MH. Văd că mi s-au terminat resursele (Link In Park nu mai ascult pt că n-am melodii cu ei pe telefon și mp3) așa că voi face ce știu eu mai bine, cel puțin unul din lucruri: ies cu prietena !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu