luni, 5 septembrie 2011

Ce weekend !

Dragă jurnalule, am avut un weekend plin ! Pe cât de plin pe atât de nașpa...Sâmbătă dimineață m-am dus să-mi iau niște pâine pt că mi se făcea greață de la burrito căzut din camion fără pâine proaspătă. Pe drum am dat peste un pletos pe care l-am întrebat dacă ascultă metal. A dat din cap și m-a întrebat ce trupe ascult...La auzul acelor 3-4 trupe pe care cică le ascult a început să râdă și mi-a zis să mă duc dracului de prost. E o mare problema în asta: nu mă pot duce dracului pentru că sunt creștin. Așa că m-am dus plângând la biserică unde am stat până duminică la prânz.

Duminică la ora 15:49 m-am sculat și m-am dus să-i spun lui tata că am prietenă, ca să văd cum mă va lăuda și sâcâi. Am primit un răspuns greu de imaginat până atunci: ”Ce prietenă să-ți faci bă ? Mâna ta dreaptă e singura pe care o vei avea !”. Apoi a râs. Iar am o problemă: sunt stângaci ! Cum a putut să uite asta ?! Nu mă vrea nimeni :((
Mi-am petrecut restul zilei în cameră făcând un plan pt uciderea lui Pretzel, dar nu m-a dus capul. Pe la 19:00 a venit mama și mi-a zis că are nevoie să vin cu ea la servici pentru că o colegă din cele 3 care participau la orgia țigănească s-a îmbolnăvit și nu poate veni. Așa că eu i-am ținut locul :D Mama e grozavă, mereu îmi aduce un prezervativ mai mult sau mai puțin folosit când vine. Câștigă mult mai mulți bani când e curvă decât atunci când e prostituată.
Am ajuns la locul orgiei. 3 bărbați burtoși și cu mult aur ne-ntâmpină. Îmi aduc aminte de casă, și de unchiul Chupacabra. Cel mai burtos dintre ei mă ia de mustață și mă duce în baie unde mă pune să-i fac *CONȚINUT CENZURAT DATORITĂ FAPTULUI CĂ E MULT PREA EXPLICIT* urmând să stau capră toată seara.

Am avut o seară bunicică pentru că au avut aripioare de pui furate de la KFC cu care m-au săturat dpdv stomacal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu