joi, 1 septembrie 2011

Despre mine

Dragă jurnalule, mă numesc @Ndrei $ILviu zis El Impubertito. Mă bucur așa de mult că am ales ca jurnal un caiet de muzică așa cum ești tu, pt că muzica e materia mea preferată: singura materie la care am rămas de cele mai puține ori corigent, 4 ori în 7 ani de când cică fac școala, dar mă duc acolo doar ca să joc fotbal pe gazonul articifial și să cad cât mai des pentru a mă freca cu puța de gazon, e o senzație orgasmică.

Cum spuneam, iubesc muzica. Ascult Link In Park, Bullshit For My Varicela, cică Metallica&Megadeth. Sunt un mare pokemon, mi-au zis ăia de pe MH. Ascult 10-12 melodii pe telefon și zic după că-s rocker, dar lasă, numai noi 2 știm că eu ascult și Avril, Lady Gaga și Keo. Am ascultat multe manele și obișnuiam să mă frec de covor pe ritmul lor, dar mă juleam rău și mă ustura când urinam :(

Cam atât despre mine...ID-ul meu de mess este silviu_the_reds_09 iar pagina de FB Viviutza Der Mexicanmann. Mai jos pun câteva poze cu mine, aviz fetelor timide (când ating pe păr o fată timidă nu mai vomit ca acum 2 minute).

 Așa voi arăta peste 2 luni conform unui site de îți arată cum vei arăta în viitor. Me gusta !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu