luni, 5 septembrie 2011

Primul job

M-am angajat barman cu jumătate de normă până încep școala ca să am bani de pachet. Încă din primele minute am fost torturat de șef, care m-a pus să-i sug ciorapii de jogging. Ah, iată că vine primul meu client :D Revin...

Oh doamne, de ce m-am născut atât de nenorocit ? S-a apropiat clientul și m-a întrebat dacă vreau să câștig 1000 euro...Clar ! M-a pus să-i torn whiskey zicându-mi că după ce-l bea să țin paharul în timp ce el se va pișa în el, dacă va da pe lângă fie și cu un strop voi lua banii...Dar Neprețuitule, am fost atât de prost...S-a pișat pe fața mea (și știi bine că mustața reține lichide !) și pe noul tricou Link In Park. Dar lasă, începusem să râd ca un fraier, nevăzând că cel din fața mea zâmbea malefic ! L-am întrebat „de ce zâmbești senor, că ai pierdut 1000 euro ?” și mi-a răspuns că...că...gollum ! gollum ! „Da băi, dar vezi tu, am pus pariu cu ăia de la masa mea pe 5000 euro că mă piș pe mutra ta și tu râzi :))”.
Deci m-am simțit ca ultimul mexican din specia vivimexicanilor...Dar nu demisionez, am nevoie de bani !

3 comentarii: