luni, 5 septembrie 2011

Am demisionat !

Vine un cretin aseară la bar și-mi zice că vrea un shot pt el, unul pentru mine (m-am bucurat când am auzit că vrea să bea cu mine) și unul pentru...prostituata lui preferată, mama...
Cum să nu-ncepi să plângi ? Cu puțin timp în urmă mi-a amorțit mâna deci pa prietenă pe seara asta, și tata tocmai m-a dat afară din casă pt că pute WC-ul de la burrito-ul meu. Să nu mai spun că la școala mă bat toți și-mi trec chiloțeii cu Pokemon peste cap, stricându-mi creasta smooth cock pe care o fac mereu când ies...Nu mai suport ! Stai că iar a venit ciumpalacul ăla, da Neprețuitule, îl rezolv eu !

Jurnalule mă voi sinucide ! Vine și-și cere scuze frumos și apoi cere un shot pt el și unul pt mama, că eu cică fac urât la băutură. Pe chestia asta îmi voi rade mustăcioara mea iubită și voi renunța la a mai activa în Frăția Anti Covrigi, Kelemeni și Urticarie (FACK-U). Da Neprețuitule ! Voi deveni un barman respectat !

Un comentariu: